B915166
Tweakers bericht: "Een Amerikaanse ontwikkelaar heeft apple aangeklaagd voor het gebruik van zijn merknaam Animoji. Apple probeerde voor de aankondiging van de iPhone X zijn merknaam te kopen, maar de ontwikkelaar had daar nee op gezegd. [...]
De ontwikkelaar wil een schadevergoeding van Apple voor het gebruik van zijn merknaam en hij wil dat een jury gaat beslissen over de zaak. het is nog onbekend of er een zaak komt; het is gebruikelijk dat na een aanklacht beide partijen er eerst proberen uit te komen via bijvoorbeeld een schikking. [...]"
Lees hier meer. Lees de klacht hier.